  • Data: 2020-04-04 14:38:59
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż napisał(a) w wiadomości: <5e8584b4$1$17364$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Wysyłasz niepełnoletnią po piwo?
    >Daj adres sklepu.

    Skorzystać czy... donieść.
    Bo dlaczego to sklep ma być karany, w sumie jest ofiarą bo został
    oszukany. Rodzic czy 17-letni "dzidziuś" nie wie, że nie można?
    W USA (różnie to w stanach) w takich przypadkach kupujący też ponosi karę.
    Mnie rodzice po alkohol nie wysyłali ale po papierosy i wysłać "totka"
    owszem. Nie wiem jakie były w końcówce PRL-u przepisy ale nigdy
    nikt nie odmówił. Może dlatego, że oprócz fajek jakąś gazetę do
    zawijania śledzi (Trybuna?) i inną do czytania kupowałwm i brodą
    już nad blat kiosku sięgałem.
    Tak czy inaczej było (pod tym względem) normalniej.

    Po nagonce na hazard w małym miasteczku wywalili LOTTO z dworca
    autobusowego. Odpowiedź w kolekturze: "bo uczniowie nieletni
    przyjeżdżają do szkoły i wypowiedziano umowę...". Teraz LOTTO ze 100m
    dalej, dokładnie na przeciw... siedziby ZUS-u. Czyli hazard po obu stronach ulicy :).

    Arek