  • Data: 2020-04-04 17:00:46
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-04 o 16:18, Shrek pisze:

    > Nie mój a policjantów masz machać z konkretnego okna.

    W bloku? Przestań zmyślać.
    Był w którymś wątku opis sprawdzania w bloku:
    Policja: proszę pokazać się w oknie i pomachać
    Sprawdzany: a po co skoro ja mam okna z drugiej strony bloku?
    Policja: a to w porządku

    > A twierdzisz, tak na podstawie? Być może masz rację, bo kulson to z
    > natury swojej stworzenie leniwe...

    Na podstawie tego co widziałem w realu i w sieci.
    https://www.youtube.com/watch?v=BzNW_lPVozk
    Koło 16 minuty.