  • Data: 2020-04-03 18:17:09
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2020 o 09:46, RadoslawF pisze:

    > Jak mnie nie będzie w domu to i fotki nie zrobię.

    No właśnie.

    > Jak poczekają aż wrócę to zrobię, a jak nie poczekają
    > to porozmawiają domofonem z sąsiadem i też będzie dobrze.

    Chyba jak nie wyślesz, to przychodzą i chcą żebyś im z okna machał.
    Musiałbyś sąsiada zostawić z flaszką u siebie w domu;)

    Inna sprawa, że zapewne chcą zdjęcia i jak nie wyślesz to dopiero jadą
    (inaczej to żadne ułatwienie). Więc masz kilka (naście, dziesiąt) minut,
    żeby wrócić.

    --
    Shrek