    From: martini <martini@[wytniconieco]magma.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek alimentacyjny wzgledem rodziców
    Date: Thu, 03 Mar 2005 17:32:47 +0100

    Dziekuję wielce, bardzo mi pomogliście - wiem juz teraz mniej wiecej z
    ktorej strony się za to zabrać. Zacznę chyba od próby wyciagniecia z
    policji danych na temat wezwan do awantur - to powinno dac sadowi do
    myslenia. Nie wiem tylko jak długo takie dane oni przechowują ale mam
    znajomego policjanta wiec w razie czego poproszę o pomoc w znalezieniu tego.

    Interesuje mnie jeszcze jedna rzecz - z jaką częstotliwoscią mogę być
    pozywany o alimenty? Dajmy na to, ze teraz sąd odrzuci taki pozew bo
    stwierdzi, ze mnie na alimenty nie stac, badz, ze sa one bezzasadne. Czy
    jest jakis okres ktory musi minąc zeby znow mogl byc złozony pozew ?

    Pozdrawiam
    Martini