  • Data: 2005-03-03 23:57:40
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny wzgledem rodziców
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beniamin napisał(a):

    > Najwazniejsze jest to, że musi nastąpić istotna zmiana okoliczności, żeby
    > sąd rozpatrzył wniosek, a ojciec nie zmieni faktu, że Cię kiedyś
    > zaniedbywał. Więc jeżeli pozew będzie odrzucony ze względu na zasady
    > współżycia społecznego, możesz już się nie martwić.

    Wzorem znanej bywalcom pręgierza Ortofaszystki będę pacał miotłą przy
    każdym kardynalnym błędzie* w stosowaniu języka prawniczego.

    PAC!
    Nie odrzucony tylko oddalony! Odrzucenie następuje z przyczyn
    formalnych, oddalenie z powodów merytorycznych.

    * Błąd kardynalny - Błąd którego popełnienie na egzaminie powoduje, że
    student w krótkim czasie przechodzi ze stanu spoczynku w stan ruchu o
    kierunku i zwrocie zgodnym z indeksem rzuconym przez profesora w stronę
    drzwi.

    --
    Falkenstein
    Dostałem 5... lat bez zawieszenia