  • Data: 2005-03-02 20:01:26
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny wzgledem rodziców
    Od: martini <martini@[wytniconieco]magma.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może to i śmieszne, ale pomimo to *jest prawdziwe* .

    Tiaa. W sumie smieszyło by mnie to gdyby nie to, ze w momencie kiedy sąd
    uzna, ze moje zarobki na to pozwalają to mi część ich zabierze i zamiast
    odkladac je np. na przyszłą edukację swojego dziecka, będę utrzymywał
    obcego mi pijaka ktory swojego dziecka czyli mnie utrzymywac nie chciał.

    Zresztą ma on teraz 47 lat. Czy to moja wina, ze nei chce mu się
    pracować. Paranoja straszliwa.

    > Będzie ciążył do chwili śmierci ojca.

    W tym szaleństwie jest metoda ;) Też ciekawe - na rodzicach ciazy ten
    obowiazek do momentu usamodzielnienia dziecka, a ja mam byc obciazony
    przez jakiegos męta przez kilkadziesiat lat jescze, jezeli mu wątroba
    nie wysiądzie.

    Baardzo brzydkie słowa cisną mi się na usta, a jak powiem małżonce, ze
    przybedzie nam gęba do wykarmienia to ją wogole szlag trafi.

    Pozdrawiam
    Martini