  • Data: 2011-08-10 08:30:14
    Temat: Re: Obliczanie podatku od kupna samochodu
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.08.2011 09:11), Ajgor wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Taaa... A później się okaże, ze pani w US ma inne cenniki, niz ja i mnie
    > oskarza o oszustwo podatkowe. Bo przeciez jak oni cie okradaja, to jest
    > zgodne z prawem, ajak ty sie pomylisz, albo masz inny cennik, to od razu
    > jestes przestepca. Takie mamy opiekuncze panstwo.

    Jeżeli pani w US ma inne cenniki niż ty i jej wycena jest różna od
    twojej powyżej 15% różnicy, wtedy może Cię wezwać do zapłaty różnicy.
    Tyle że musi mieć na to solidne podstawy (nie wiem czy przypadkiem nie
    musi powołać biegłego) i na pewno nie będzie się na piśmie wygłupiała
    czymś takim jak ten "pan w US".

    I nie ma IMHO mowy o żadnych oskarżeniach o oszustwo podatkowe.

    p. m.