  • Data: 2011-05-30 00:26:45
    Temat: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/29/2011 7:22 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "witek" irumqp$iis$...@i...gazeta.pl

    > Nie są. :)

    > Ale ten biznes nie jest pracą z przestępcami. :)
    > To biznes przyjemny.

    Pracy dla policjantów "bez przestępców" też jest od cholery.
    W drogówce na przykład.

    > Niby nie każdy policjant musi cały czas ocierać się
    > o świat przestępczy, ale zwykle ociera się.

    Dlatego powinien istniejć program zmiany biurka, a nie program odprawy
    na Kanary.

    > Nich
    > przynajmniej na emeryturze ma spokój.
    Nie mam nic przeciwko. Jak bedzie miał 65 lat to bedzie na emeryturze.
    Do tego czasu może spokojnie papierki przerzucać lub lizakiem kręcić.

    > I tę emeryturę
    > niech ma tak wcześnie, aby zdążył nacieszyć się życiem
    > na tym świecie. :) Jak z tego skorzysta -- jego sprawa.
    > Jeden zwiedzi świat, inny zostanie ochroniarzem lub
    > zostanie policjantem dłużej...

    > Dlatego, że to człowiek, nie maszyna czy inny przedmiot.

    no i? Ci co pracują do 65 to jacyś gorsi?

    > Ponadto praca jest stworzona dla człowieka a nie człowiek dla pracy.

    to bedzie dopiero w raju.

    > Braki w policji szybko by skończyły się, gdyby praca ta była lepiej
    > gratyfikowana. :)

    jak w kazdym innym zawodzie.

    > Zabieranie przywilejów policjantom jedynie powiększy te braki. :)

    to niech to zrobią i zobaczymy.