  • Data: 2010-09-17 23:26:31
    Temat: Re: Obetną pensje prezydentowi
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-18 01:02, SDD pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No i co z tego?
    > Wszystkim nie podniosa, a prezydent dlatego, ze reprezentuje narod z urzedu
    > (na ktory to narod go powolal) niech zarabia w miare przyzwoite pieniadze,
    > zeby nie chodzil w podartej koszuli i nie przyjmowal korupcyjnych propozycji
    > motywowany glodem.
    >
    > Nie napisalas, ile bys chciala, zeby zarabial Prezydent RP. Podaj konkretna
    > kwote "na reke".

    A niech se zarabia tyle ile ma teraz tylko niech mnie doda drugie tyle
    tego co ja mam, bo LUD też ma swoją godność.
    No i niech zniesie ten abonament RTV, niech nie zabiera emerytom połowy
    zasiłku pogrzebowego, niech nie zabiera starym ludziom zasiłku
    pielęgnacyjnego (mają zabrać tym, którzy nie są inwalidami czy jakoś
    tak). Moja matka ma 95 lat, brat jest o 16 lat starszy ode mnie, więc
    też już można powiedzieć, że....

    --
    animka