  • Data: 2004-09-30 22:07:13
    Temat: Re: Obca pensja na moje konto 8-| ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof M." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cjh6hg$af$1@news.onet.pl...

    Konsekwencje karne z całą pewnością Ci nie grożą. nie ma obowiązku
    sprawdzania wyciągów z konta. A bez tego, o ile masz większe na nim obroty,
    to możesz długo żyć w nieświadomości. Stąd udowodnienie Ci jakiejkolwiek
    winy - będącej przecież podstawą jakiejkolwiek odpowiedzialności karnej -
    dowieść nie sposób.

    Idąc w zaparte, to jeśli wykażesz, że te korzyści zużyłeś nie musisz ich
    zwrócić. No ale życie nie znosi próżni. Jeśli Ty nie oddasz, to ktoś straci.
    Z tego punktu widzenia raczej powinieneś ich powiadomić jakoś, że wysyłają
    to bezpodstawnie.