  • Data: 2004-09-30 22:57:46
    Temat: Re: Obca pensja na moje konto 8-| ???
    Od: "Krzysztof M." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nachodzi mnie jeszcze jedna niepewność...
    Sam prowadzę działalność, zatrudniam ludzi, kiedy ostatnio wypłacałem
    pracownicy pensję, to niechcący podałem zły kod pocztowy i...? i pieniądze
    wróciły...
    Domyślam się, że albo błąd tkwi w nr rachunku albo w ogóle odbiorcy, ale..
    Moja żona również prowadzi działalność i właśnie na konto firmowe są
    przelewane te pieniążki.
    Skoro mi pieniądze wróciły z powodu złego nr kodu, to jak jest możliwe, że
    ktoś wystawia polecenie przelewu na Stasia Kowalskiego a one i tak dochodzą
    na nasz rachunek firmowy? Przecież różni się nazwa odbiorcy, kod pocztowy...
    Dziwne to wszystko...
    --
    Pozdrawiam,
    Krzysztof