  • Data: 2013-04-24 09:40:42
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki Maruda np. wszędzie widzi motłoch.

    W każdej grupie społecznej można wg jakiegoś-tam kryterium wyróżnić
    elitę i motłoch. Ciebie razi samo to słowo (owszem, pejoratywne), ale
    może użyj czasem rozumu, a nie tylko emocji.

    Do tego sam pisze, że jest
    > stary, że zmarnował życie, że nie udało mu się działać w sprawach dla
    > niego istotnych, że pozostaje mu teraz jojczyć w nadziei, że jakieś
    > młode gniewne zaskoczą i ruszą do boju w jego imieniu.

    A tu już popełniasz wykroczenie. Przekłamujesz moje wypowiedzi i domagam
    się, byś to odwołał. Piszę całkiem serio.

    Nigdzie nie napisałem, że zmarnowałem życie.
    Nigdzie nie napisałem, że "pozostaje mi jojczyć".

    Mam w miarę normalną rodzinę i uważam, że prawidłowo "rozkładałem
    wysiłki" w minionych latach. Wolę mieć normalną rodzinę, w tym dzieci,
    które mnie utrzymają gdy zajdzie potrzeba, niż żyć pod butem mniej
    gównianego państwa. Przeżyłem trochę PRLu, to i obecną bandę wytrzymam.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.