  • Data: 2013-04-20 22:59:57
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A wiesz, że to nie do końca tak i nieco jednak płaci swoimi? Stąd taki
    > nacisk na umowy śmieciowe ze strony pracodawców albo na pracę na czarno.

    Jeden pies. Ja kosztuję pracodawcę określoną sumę pieniędzy - czyli tyle
    on mi płaci. Z tego musi odprowadzić różne składki, a czy jest to
    liczone jako jego koszt czy mój koszt to w sumie kwestia akademicka.

    [ciach]

    > To tak jak z VAT-em. Jak były podwyżki, to pojawiały się głosy, że
    > przedsiębiorcom to wisi, bo i tak VAT płaci końcowy klient. Sęk w tym,
    > że jak coś miało 0% VAT a teraz ma 23% VAT, to przedsiębiorca i tak musi
    > wziąć przynajmniej część tej podwyżki na siebie, albo w kwocie albo w
    > fakcie, że mu spada popyt.

    No, akurat stawkę 0% to niewiele rzeczy miało. Dla większości była to
    zmiana z 22% na 23%. Ostatnio był jakiś wielki raban w mediach ze zmianą
    8% na 23%, ale głównym produktem, jakiego się czepiali, była kawa
    podawana do spożycia w kawiarniach, towar tak na prawdę luksusowy ;)