  • Data: 2013-04-18 14:39:44
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 14:35, hiki o! pisze:
    > Nie. Tylko tych co dzialaja za kase wspolnoty. To roznica.

    No. Dla mnie bezsens. W Twoim modelu, jak wokoło mojego domu trzeba
    skosić trawę, a ja mam kosiarkę i wspólnota postanawia mnie wynająć, to
    tracę prawo głosu we wspólnocie. Więc wyprowadzamy kasę poza wspólnotę i
    zatrudniamy gościa z kosiarką z bloku obok.

    Myślisz, że jakby wszyscy urzędnicy, nauczyciele, policjanci, żołnierze
    byli np. sprowadzeni z Ukrainy, to byłoby korzystne dla kraju?

    > A jak teraz rozroznia sie budzetowke od prywatnego biznesu.
    >
    > Proponuje uproscic i zrobic dokladnie tak samo.
    >
    > Jak kasa idzie z ministrstwa - budzetowka.
    >
    > Jak kasa nie idzie z ministerstwa - biznes prywatny.

    A co znaczy ,,idzie kasa z ministerstwa''? Bo przecież mówię, że do
    właściciela sklepu z parówkami idzie kasa z ministerstwa bo kupuje u
    niego pobliskie przedszkole.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek