    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 12:39:19 +0200
    <kkk43a$hms$1@mx1.internetia.pl> <kkk4pi$dki$1@node2.news.atman.pl>
    <kkk5sp$nj0$1@mx1.internetia.pl> <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl>
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko6o9$ouq$2@news.task.gda.pl>
    <516faf61$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkocao$9cr$1@news.task.gda.pl>
    <516fbf12$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 18.04.2013 11:38, Maruda pisze:

    > Przypominam, że od tego właśnie się zaczęło:
    > O ile będzie miał tutaj jakąś nieruchomość, czyli jeśli będzie płacił
    > podatek katastralny - to owszem, jest członkiem wspólnoty
    > nieruchomościowej "Polska" (hint: kraj).

    Nie. Polska nie jest wspólnotą nieruchomościową, a obywatelską. Czyli
    jakby to powiedzieć ,,mieszkaniową'', ale nie w sensie właścicieli
    mieszkania, a w sensie mieszkańców. Powiedzmy coś jak wspólnota
    studentów w akademiku, przy czym akademik jest ich.

    > Dodam od razu, że ktoś prowadzący w tym kraju i tym państwie działalność
    > gospodarczą nie musi mieć nieruchomości, aby mieć prawo głosu. Jego
    > prawo głosu jest usankcjonowane haraczem, który odprowadza do
    > przepastnego wora tego państwa.

    No ja rozumiem, że ty wolałbyś taki model, ale obawiam się, że się nie
    przyjmie ani w Polsce ani w Europie, pozostaje ci szukać gdzieś w
    okolicach afryki, ameryki południowej, a jeszcze bardziej to może jakieś
    wyspy ... Oceania albo Karaiby albo gdzieś indziej.

    > [Tak na marginesie: a o czym my tu p...y? Przecież państwa "Polska" nie
    > ma. Jest prowincja w UE]

    Za dużo już tych urojen na mnie. Mitycznych Onych jeszcze dzierżyłem,
    ale tu już wysiadam, nie mój poziom ogłupienia.

    > Aby resztę pojęć uporządkować: Jest sobie Kraj Przywiślański o nazwie
    > Polska. Granice są nietrwałe i dyskusyjne.

    No od 60 lat niezmienne. A zmienność granic to cecha wielu krajów. Taki
    świat, takie życie.

    > Ten obszar i zamieszkujący go ludzie (już nie tylko Polacy) są pod
    > władzą (okupacją) instytucji, która uważa się za Rzeczpospolitą Polską,

    Tak, tak, a kimże są ci okupanci? Jakiej narodowości?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek