  • Data: 2003-01-29 09:44:38
    Temat: Re: OT było[ Re: ślub kościelny]
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Surowiec napisał:

    > to Twoim zdaniem przekręcenie faktów w celu uniewaznienia małżeństwa
    > i orzeczenie niewazności przez Sąd Biskupi, faktycznie stwierdza
    > nieważność sakramentu.

    Czasami nie trzeba przekręcac faktów - jak sie popatrzy na to co może
    byc powodem uniewaznienia małżeństwa to połowa znanych mi malżeństw da
    sie podciagnąc pod kilka naraz i to bez żadnego przekręcania.

    Tylko po co wtedy bredzić o nierozerwalności, świetości i takich tam?

    Nie potepiam tych co naciagaja fakty, bo nie oni ustalaja reguły, ale
    tych którzy to widzą i przymykaja oko i uniewazniają te małżeństwa.
    Takie porozumiewawcze mruganie "wiemy że to naciągane, ale zapłaciliscie
    a klient nasz pan"

    No chyba że uznamy że kościelna wierchuszka (w końcu to się nie odbywa
    na szczeblu porboszczowskim) jest silnie uposledzona umysłowo.
    Ale wtedy każdy biskupi list apostolski osobno i wszystkie razem mozna
    sobie zwinąc w trabke i rozwazyc znaczenie słowa czopek.

    > ech dziewczyno, toż to co widać to ledwie kawałek całości :). Ale jak
    > ktoś chce się zachłysnąć okruchami :))))

    Nie bardzo rozumiem co Ci sie nie podoba.
    Owszem, to sa okruchy. A raczej czubek lodowej gory obłudy i zakłamania.
    Ale chyba nie jest to grupa na której nalezy prać wszyskie kościelne brudy.
    Ale skoro uważasz inaczej...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk