  • Data: 2008-05-30 05:29:16
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > A Donek zlikwidował? Nikt tego nie zlikwiduje, bo co z obecnymi emerytami?

    Panie psorze, nie odrobiłem lekcji. Ale Franek też nie, więc jestem
    usprawiedliwiony.

    > A co, chcesz znieść obowiązek szkolny? Pogięło cię? masz ochronę, willę z
    > murem i psami?

    Kartki Ci się skleiły w książeczce partyjnej. To jest "argument" towarzysza
    z PIS z okazji dyskusji o nowelizacji KK.

    > A co, Donek zdjął?

    Panie psorze, nie odrobiłem lekcji. Ale Franek też nie, więc jestem
    usprawiedliwiony.

    BTW: to nie złodziej Religa zabrał mi jako kierowcy kolejną kasę
    do wora bez dna pt. NFZ?

    > A co, chcesz budować gdzie popadnie i co popadnie? jaja se robisz?

    Jasne, że jaja. Żeby obywatel mógł bez łaski urzędnika garaż
    sobie postawić. Normalnie skandal.

    > A czym chwali się Donek, poza tym, że w młodości palił marychę i że teraz
    > czeka na cud, ze swoim uśmieszkiem narkomana na ustach. Oglądałeś Straszny

    A czymże chwali się Jaruś? Nieudacznictwem życiowym?
    Człowiek od lat na tłustych państwowych posadkach z pensją >10k miesięcznie
    nie ma nic i mieszka u mamusi?
    "Czy marihuana jest z konopi? Chyba nie..."

    > Film? tam był taki kudłaty murzynek, co ciągle marychę palił.... Miał oczy
    > takie jak Donek w TV.

    Jeśli chodzi o wizerunek, to ja już wolę Donka od nadętego i zakompleksionego
    Jarusia. A jeśli chodzi o czyny, to obaj w interesujących sprawach
    (jak uproszczenie prawa i obniżanie podatków) nie robili/robią nic.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP