  • Data: 2008-05-30 11:47:58
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen pisze:

    > to tylko sie tak tobie wydaje, na swiatlach jezdze nie dla tego ze jest
    > nakaz, czy mi sie tak wydawalo, tylko wlasnie dlatego ze na wlasnej
    > skorze przekonalem sie

    Na podstawie jednostkowych przypadków nie wyciąga się ogólnych wniosków.

    > ze nawet w sloneczny dzien w miescie moga
    > ustrzec od kolizji czy powazniejszego wypadku

    Żeby nie widzieć samochodów w dzień w mieście, gdzie jeździ się
    stosunkowo wolno trzeba mieć poważne problemy ze wzrokiem... Może po
    prostu zainwestuj w okulary?

    > jak cie stac na fure z ksenonami, to i stac cie na te dodatkowe 200 zeta
    > rocznie

    Nie stać mnie na wyrzucenie na śmietnik choćby złotówki, dlatego właśnie
    stać mnie na "furę z ksenonami". ;-)

    --
    http://tomasz.warszawa.pl