    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Date: Wed, 28 May 2008 14:33:54 +0200

    Dnia Wed, 28 May 2008 14:07:46 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Generalnie wystarczy pomyśleć dowolne głupstwo, a prędzej czy później
    > zostanie ono zrealizowane przez państwo. Obecnie ludzie zastanawiają
    > się, jak to możliwe, że w środku Europy powstały obozy koncentracyjne i
    > jako dowód zniewolenia pokazywali wytatuowane numery, a przypuszczam że
    > za 20 lat każdy obywatel będzie miał wszczepionego czipa z numerem
    > pesel. Czym to się różni?

    A ja myślałem że obozy koncentracyjne to było "coś więcej" niż tatuowanie
    numerów. Poza tym sporo osób szło do komór bez numerów - sądzisz że
    byli szczęśliwsi.

    BTW co to było za prawo że w każdym wątku w końcu musi dość do porównania
    czegoś z hitleryzmem lub obozami?

    > Nie pozwólmy ograniczyć się w tej dyskusji tylko do statystyk. To
    > chodzi również o wolność człowieka.

    No właśnie - ja jestem za jazdą na światłach, ustawodawcy też byli
    - czemu tej wolności nie respektujesz?

    Pozdrawiam,
    Henry