eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoimport z chin sandisk - jakies jaja ?Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Date: Sun, 3 Oct 2010 21:57:58 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 65
    Message-ID: <i8an80$9i6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i7sp0v$ae8$1@mx1.internetia.pl> <i7t8b1$8ga$1@inews.gazeta.pl>
    <i7t9r0$c2r$1@news.onet.pl> <i7tglb$mnq$1@mx1.internetia.pl>
    <i7tgif$1vi$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <i7tj7c$6nb$1@mx1.internetia.pl>
    <i7uhdr$7cp$1@news.onet.pl> <i80csn$afj$1@opal.futuro.pl>
    <i81bjp$bfk$1@node1.news.atman.pl> <4ca44e4f$1@news.home.net.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <4ca47393$1@news.home.net.pl> <i828em$ior$1@node1.news.atman.pl>
    <4ca5a387$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072197237.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1286135872 9798 89.72.197.237 (3 Oct 2010 19:57:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Oct 2010 19:57:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:654616
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca5a387$1@news.home.net.pl...
    > Marcin [3M] pisze:
    >>>> Porównywanie kontrolera ruchu lotniczego do bileterki w kasie jest
    >>>> delikatnie mówiąc niestosowne... :)
    >
    >>> mają zdecydowanie inny zakres obowiązków i odpowiedzialności, ale
    >>> uprawnienia do zamknięcia obiektu, na którym pracują - takie same.
    >
    >> google -> flight control refused landing permission
    >
    > nie chcesz uwierzyć - nie wierz
    >
    > masz wątpliwości? - sprawdź *przepisy* i procedury kierowania ruchem
    > lotniczym
    >
    > ale nie w googlach - każda bzdura napisana przez "dziennikarzy" w gazetach
    > czy wypowiedziana przed kamerami jest powielana po wielokroć w internecie,
    > tym więcej, im temat jest bardziej lotny. Oprócz sztuki zadawania dobrego
    > pytania w googlach poprzez podanie właściwych słów kluczowych trzeba
    > (niestety) posiadać umiejętność filtrowania otrzymanych wyników, tu
    > automat niczego nie załatwi.
    >
    > andy_nek
    >

    USTAWA
    z dnia 3 lipca 2002 r.
    Prawo lotnicze [...]
    Rozdział 2
    Eksploatacja lotnisk
    Art. 66.
    [...]
    2. Zarządzający lotniskiem użytku publicznego może odmówić przyjęcia statku
    powietrznego wyłącznie ze względu na ważne okoliczności związane z
    funkcjonowaniem
    lotniska, uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.
    3. Zarządzający lotniskiem nie może odmówić zezwolenia na lądowanie
    przymusowe
    statku powietrznego znajdującego się w niebezpieczeństwie lub statku
    powietrznego
    wykonującego lot w celu ochrony życia lub zdrowia lub w celu
    przeciwdziałania
    klęskom żywiołowym, a także lot w ramach działań bezpośrednio
    związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa publicznego i z obronnością państwa
    [...]

    A tu masz z Łodzi
    "9. Odmowa świadczenia usług:

    1) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług użytkownikom
    lotniska, którzy nie respektują warunków niniejszej taryfy, w tym
    nieterminowo regulują swoje płatności;

    2) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia statku powietrznego ze
    względu na ważne okoliczności związane z funkcjonowaniem lotniska,
    uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.
    "

    Zatem wystarczy nie zapłacić, i nie ma zgody na lądowanie.
    Mam szukać, czy złe warunki na źle wyposażonum lotnisku są wystarzcającym
    powodem, aby odmówić lądowania?
    Nie sądzę, aby Rosjanie mieli znacząco różne przepisy w tej materii.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1