  • Data: 2010-10-03 20:31:26
    Temat: Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin [3M] pisze:

> [...]
    > funkcjonowaniem
    > lotniska, uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.
    > 3. Zarządzający lotniskiem nie może odmówić zezwolenia na lądowanie
    > przymusowe
    > statku powietrznego znajdującego się w niebezpieczeństwie lub statku
    > powietrznego
    > wykonującego lot w celu ochrony życia lub zdrowia lub w celu
    > przeciwdziałania
    > klęskom żywiołowym, a także lot w ramach działań bezpośrednio
    > związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa publicznego i z obronnością państwa

    no widzisz, wystarczyło poszukać, odfiltrować i masz odpowiedź podaną
    jak na tacy: wiesz, czym różni się kontroler od zarządzającego? Jakie ma
    uprawnienia kontroler a jakie zarządzający? Dla ułatwienia: zarządzający
    nie potrafi kierować ruchem i nie ma do tego uprawnień, a kontroler nie
    ma prawa "zamykać" lotniska, bo to nie w jego gestii leży, co
    przytoczyłeś powyżej.

    > A tu masz z Łodzi
    > "9. Odmowa świadczenia usług:
    >
    > 1) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług użytkownikom
    > lotniska, którzy nie respektują warunków niniejszej taryfy, w tym
    > nieterminowo regulują swoje płatności;

    > Zatem wystarczy nie zapłacić, i nie ma zgody na lądowanie.

    żartujesz prawda? Wystarczy nie zapłacić i nie odlecisz - tu zgoda.
    Przyjąć na lotnisko, jeżeli nie jest zamknięte muszą zawsze, jeżeli
    pilot tego zażąda.

    > 2) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia statku powietrznego ze
    > względu na ważne okoliczności związane z funkcjonowaniem lotniska,
    > uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.

    > Mam szukać, czy złe warunki na źle wyposażonum lotnisku są wystarzcającym
    > powodem, aby odmówić lądowania?
    > Nie sądzę, aby Rosjanie mieli znacząco różne przepisy w tej materii.

    szukaj, szukaj, znajdź te 3 powody, które dają bezwzględny wymóg
    zamknięcia lotniska dla lądujących samolotów. Dla ułatwienia: nie ma
    wśród nich "zamknięcia ze względu na warunki pogodowe". Szukaj, szukaj.

    a co tam, podam ci jeden z nich: brak kontrolera na "wieży". Cholera,
    kto wtedy zamyka lotnisko? A... racja, zarządzający.

    andy_nek