  • Data: 2009-01-30 21:03:15
    Temat: Re: [OT] Re: Zatarcie w praktyce
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, a niektórych najcięższych przestępstw, ciężkich popełnionych nie
    > pierwszy raz to może by lepiej spod zatarcia w ogóle wyłączyć?

    Ja byłbym raczej za tym (ewentualnie już tak patrząc z punktu widzenia
    dawania szansy), aby zatarcie następowało po X latach, ale w X wieku
    karanego - podobnie z więzieniem.

    Np. za morderstwo dostajesz dożywocie - i możesz wyjść, ale dopiero
    wtedy, gdy będziesz na tyle stary i niedołężny, aby nie stanowić już
    żadnego fizycznego zagrożenia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com