    Subject: Re: [OT]Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Mon, 26 Mar 2018 12:36:39 +0200

    W dniu 26.03.2018 o 11:19, Liwiusz pisze:

    > Może na tym właśnie polega sposób pracy policji? No bo jak inaczej -
    > chcesz pójść i załatwiać sprawy "po znajomości"? Czy sobie popieprzyć
    > bez sensu o dupie maryni? Masz sprawę, to dawaj ją na protokół, z niego
    > i policjanci będą rozliczani, i ty będziesz mógł rozliczać ich pracę. Z
    > sądu jak coś chcesz, to też musisz napisać odpowiedni pozew.

    Wszystko racja, tylko kwestia proporcji i tego czy nos dla tabakiery czy
    tabakiera dla nosa.

    Jeżeli na ulicy bije się dwóch ludzi, znajomy dzwoni na Policję,
    nieopatrznie podaje swoje dane. Policja przyjeżdża nieśpiesznie jak już
    jest dawno po zdarzeniu, za to wykazują dużą skrupulatność w spisaniu
    zgłaszającego, potem w wezwaniu go żeby w zaciszu komisariatu spisywać
    protokół ok. 4 godziny ... ludzie kochani, pół dnia roboczego opisywać
    sytuację kiedy dwóch ludzi się biło na ulicy i nie wiadomo kto to był.

    Czy na tym polega praca policji? Albo powinni nauczyć się szybciej
    pisać, albo w tej sytuacji po prostu zanotować sobie dane zgłaszającego
    (albo i to nie) i pojechać do kogoś kto potrzebuje ich pomocy a nie
    obserwowania jak stereotypy o policjantach stają się ciałem.

    p. m.