  • Data: 2006-03-28 15:34:39
    Temat: Re: [OT] Re: OEM
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <e0bjoi$bfk$1@opal.icpnet.pl>
    Leszek <l...@p...fm> m.in. napisał(a)::

    > A co tu komentować? W większość gier po prostu nie pograsz.

    Ja mogę napisać zupełnie coś odmiennego.

    > Muszę cię zmartwić. Walczyłem z miesiąc ale wygrałem. "Stworzyłem"
    > funkcjonalny system na moim kompie. Tyle tylko, że to samo plus możliwość
    > grania pod XP-kiem miałem bez walki.

    A ja mam wpełni funkcjonalny (bardziej funkcjonalny do moich zastosowań niż
    Windows) system, odporny na wirusy (wiem kilka było, ale nie były one w
    stanie wyrządzić jakichkolwiek szkód), stabilny, piękny po prostu cudowny,
    a do tego za darmo. I nie zostało to okupione żadną walką. _Po_ _40_ _min_
    _instalacji_ _miałem_ _skonfigurowany_ _system_ _z_ _większością_ mi
    potrzebnych _aplikacji_ . Mniej więcej po kolejnych 10 miałem w systemie
    uruchomione wszystkie urządzenia peryferyjne i właściwie zainstalowane
    sterowniki do mojej karty graficznej. Gdzie Ty tu widzisz walkę?

    > Nie musiałem walczyć ze sterownikami Ati. Pewnie sam nie bardzo potrafisz
    > opisać jak to zrobić.

    Są duże szanse, że instalowałeś je według howto mojego autorstwa :)
    Osobiście preferuje nvidię, ale to kolejny temat na tą grupę. :)

    > Mógłbyś. Ale wymieniłeś najgłupszy. Większość woli jednak intuicyjne
    > klikanie od mozolnego wpisaywania w konsoli komend które trzeba
    > zapamiętać.

    Większość ludzi to wtórni analfabeci, którzy nie potrafią poprawnie
    zrozumieć słowa czytanego, czy słuchanego (miałem całkiem niedawno w ręku
    wyniki badań na ten temat). Tylko czy prawda ta coś wnosi do naszej
    dyskusji?

    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie
    ... i do tego jaki ładny :) [http://artbhp.pl/~motto/screens/mydesktop.jpg]