  • Data: 2006-03-28 15:12:18
    Temat: Re: [OT] Re: OEM
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e09aqj$1aa$1@news.telbank.pl...

    > Nie chce mi się tego komentować

    A co tu komentować? W większość gier po prostu nie pograsz.

    > przyjmujesz błędne założenia, _być_ _może_ także próbujesz >usprawiedliwić
    > sam przed sobą swoją porażkę w walce z linuxem.

    Muszę cię zmartwić. Walczyłem z miesiąc ale wygrałem. "Stworzyłem"
    funkcjonalny system na moim kompie. Tyle tylko, że to samo plus możliwość
    grania pod XP-kiem miałem bez walki.
    Nie musiałem walczyć ze sterownikami Ati. Pewnie sam nie bardzo potrafisz
    opisać jak to zrobić.

    > Mógłbym wymienić jeszcze co najmniej 20
    > powodów dla których używam linuxa i drugie tyle dyskryminujących w >moich
    > oczach Windowsa,

    Mógłbyś. Ale wymieniłeś najgłupszy. Większość woli jednak intuicyjne klikanie
    od mozolnego wpisaywania w konsoli komend które trzeba zapamiętać.

    --
    Pzdr
    Leszek