eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: [OT]Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT]Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Wed, 03 Feb 2010 16:27:20 +0100

    (03.02.2010 15:25), Zbigniew wrote:

    > Jest to kolejna wątpliwość, której już w niniejszym wątku nie podnosiłem.
    > Najpierw zapewniała mnie, że "taka przesyłka to coś jak list zwykły" (NIGDY nie
    > słyszałem o takim trybie nadawania paczek) - potem zaś okazuje się, że taki
    > "nierejestrowany `list zwykły' " można reklamować(?). Pytanie: w którym momencie
    > kłamała?

    Może w żadnym? Może gdzieś tam w rejestrach mają jedną jedyną przesyłkę
    pod ten adres i na tej podstawie udało się zareklamować? Poza tym -
    przesyłka w końcu wróciła - więc jest namacalny po niej ślad.

    > Ze względu na niejasny opis aukcji błędnie zrozumiałem, że to jakaś poważna
    > firma mająca siedzibę w UK, która klientom z Polski wysyła towar z magazynu
    > zlokalizowanego w Polsce. Mogłem wybrać "kurier", ale był o połowę droższy -
    > więc ponieważ z przesyłkami krajowymi nigdy problemu nie miałem, wybrałem wersję
    > tańszą.

    No to tutaj twoje racje moralne się znacznie zmiejszają (bo prawnych nie
    masz od samego początku :D). Wybrałeś taniej - przechytrzyłeś.

    > Nigdy bym nie przelał pieniędzy z góry nikomu z zagranicy nie będąc pewnym, że
    > to duża, poważnie traktująca klienta, solidna firma. Przelewy z góry to ja mogę
    > robić np. Amazonowi - a nie jakiejś cwaniarze, która wyjechała do UK, aby
    > bezkarnie robić rodaków "w bambuko".

    No a jednak nie będąc pewnym że to poważna firma zrobiłeś to :).

    p. m.