    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Date: Thu, 22 Jan 2009 15:29:13 +0100

    W wiadomości news:gl9ihh$gqf$1@atlantis.news.neostrada.pl Tanto
    <w...@w...pl.itotez> pisze:

    > Czyli co? taka kobieta jest 'be', a facet robiący to samo jest 'cacy'?
    Tego nie twierdzę.
    Ale to nie jest tak do końca to samo.

    > I vice versa.
    Wręcz przeciwnie niż odwrotnie.
    Mówię ci, że nie czaisz mimo, że tłumaczyłem.
    Wszystko zależy od dotrzymywania zawartego układu o jasno określonych
    warunkach.
    Słowa się dotrzymuje inaczej jest się łajdakiem. Proste jak konstrukcja
    cepa.

    > Pozostaje tylko cieszyć się że jak na razie żadna mniejszość czy większość
    > która 'czai o co chodzi' nie może narzucić nam swojego światopoglądu.
    Oj naiwny, naiwny. Uważasz, że masz światopogląd? Ciekawe skąd się wziął,
    sam ci się ulągł, w próżni, co... ?
    Nie ma tak. Jeśli nawet masz jakiś światopogląd, to powstał on w określonych
    warunkach środowiskowo-społecznych, przesiąkł jego elementami (czasem
    nieświadomie), podlegał i podlega różnym wpływom.
    Narzucanie nie musi polegać na instytucjonalnym obwarowanym restrykcjami
    przymusie, tak jak to pojmujesz.
    Ale i tak się tak dzieje, a ty temu podlegasz, i ja, i inni.

    --
    Jotte