  • Data: 2009-01-22 10:40:01
    Temat: Re: [OT] Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: Tanto <w...@w...pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Jak widać, język polski nie wykształcił dla rzeczownika "kurwa" rodzaju
    > męskiego.
    > Widocznie nie był potrzebny. To otwiera przed tobą słowotwórcze pole do
    > popisu.

    Czyli co? taka kobieta jest 'be', a facet robiący to samo jest 'cacy'?

    > Jak widać nie czaisz zupełnie, o co chodzi.

    I vice versa.
    Pozostaje tylko cieszyć się że jak na razie żadna mniejszość czy
    większość która 'czai o co chodzi' nie może narzucić nam swojego
    światopoglądu.

    --
    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."