  • Data: 2009-01-22 14:39:27
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gl8881$6gn$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > raczej konieczność, z resztą i tak jako małżeństwo z nią mieszka, a
    > rozwód to najlepsza droga do zmiany tego stanu, skoro pare lat
    > wytrzymał to i pare miesięcy wytrzyma:O)
    Nie masz pojęcia o czym piszesz. Ja takie wspólne zamieszkiwanie w trakcie
    toczącej się sprawy rozwodowej miałem wątpliwą okazję obserwować z bliska.
    Niekomu nie życzę.

    > bo mi sie podoba

    To dziecinne. Umieść sobie w sigu, nawet 15 razy.
    Emotikon w tekście służy konkretnemu celowi.

    > znam:O) ?:O) !:O) :O> może wystarczy.
    Dodam taki: ,,l,, (zastrzegam sobie prawa autorskie ;)).

    --
    Jotte