    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Mon, 20 Aug 2007 15:20:52 +0200
    <46c5eaef$1@news.home.net.pl> <fa5113$3j9$1@inews.gazeta.pl>
    <46c615e0$1@news.home.net.pl> <fa57i1$st$1@inews.gazeta.pl>
    <46c747e4$1@news.home.net.pl> <fa7pmq$d2$1@inews.gazeta.pl>
    <46c78be2$1@news.home.net.pl> <fa86us$aqu$1@inews.gazeta.pl>
    <46c86942$1@news.home.net.pl> <fa9uir$fik$1@inews.gazeta.pl>
    <46c8808c$1@news.home.net.pl> <faa1io$qcr$1@inews.gazeta.pl>
    <Y42yi.39301$sI3.29031@newsfe6-gui.ntli.net>
    <faadij$n6n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Xh3yi.38948$vi3.17095@newsfe2-gui.ntli.net>
    <faagfi$4n8$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <vX3yi.26290$h11.20490@newsfe7-gui.ntli.net>
    <faaoqe$941$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fdfyi.24214$S91.23474@newsfe7-win.ntli.net>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:fdfyi.24214$S91.23474@newsfe7-win.ntli.net...
    > Z profesjonalizmem.

    To jak policjanta naprawiającego gniazdko w domu po służbie prąd kopnie, to
    też będzie brak profesjonalizmu? :-)

    > Wiesz, ze nie slyszalem o wypadku smiertelnym z udzialem policji? Owszem
    > ze dwa miesiace temu cos bylo, kiedy kobieta wyjezdzajac z
    > podporzadkowanej, przywalila w radiowoz:) Nikomu nic powaznego sie nie
    > stalo, jak tlumaczyla: pomylil mi sie pedal gazu z hamulcem... miala
    > 70lat....

    To, ze o czymś nie słyszałeś, wcale nie jest dowodem, że tego nie ma.

    > Nie dokonca chodzilo o calkowity brak, - po prstu nie ma tu czegos
    > takiego jak kodeks karny.

    No tak, to argument nie do zbicia. jest, ale go nie ma :-)

    > Jest zbiorą praw i obowiazkow, procedor ect. Ale o wymiarze kary decyduje
    > sedzia. I w tej samej sprawie moze skoczyc sie upomnieniem jak rowniez
    > np. paka na 6 miesiecy. Zalezy od okolicznosci, na pewno sedziego itp.
    > Generalnie, sedziowie w pewnym sensie sprzyjaja oskarzonemu, chodzi mi o
    > to, ze oskarzyciel musi naprawde udowodnic wine i to solidnie udowdnic.

    A, o wymiarze kary. To jednak zbiór zakazów macie tam jakiś. Wymyślono to
    kilkadziesiąt wieków temu i nie podejrzewałem, by Anglia tyle lat
    zaprzepaściła.