    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 17:36:50 GMT

    > Nie. Fałszerstwo jest łatwiejsze, więc Twoja książeczka nie może już
    > służyć
    > jako DOKUMENT z uwagi na jej niewiarygodność

    I chcesz powiedziec, ze stujkowy kraweznik ma przy sobie wszytkie te skany
    do sprawdzenia autentycznosci dowodu?
    Czlowieku - pieniadze falszuja...

    > No tamte dokumenty też były bezterminowe... I też chciałbym się nimi
    > posługiwać do dzisiaj. A jednak rząd wydał ukaz i przestały być ważne.

    Nik nie kazal ci wymieniac starych pieniedzy za 30zl i stanie w kolejkach w
    urzedach. Po preostu stare banknoty wychodzilyy z urzycia po ich
    zrealizowaniu w sklepie ect.

    > Ależ głosowali. Nie pójście do wyborów to oddanie głosu. Na ,,wszystko mi
    > jedno''

    Gowno prawda! 10% nie idzie w zwiazku z wszystko mi jedno. Ale nie 60%!
    Zastanow sie! Za P{RL-u faktycznie do wyborow chodzilo 30% ludzi, czy tez
    pozostalej 70-siatce bylo wszystko jedno czy nie mieli na kogo glosowac?
    Powiedz jaki to mandat czy jak to kochaja Kczynscy mowic "wola narodu" ma
    sens jesli zostali wybrani przez 25% z 40% ktore poszlo?
    Wszystko na tym polega by ludzi jak najdalej od urn wyborczych odciagnac,
    wowczas glosuje jedynie oglupialy staly elektorat plus rodzina i sie wygrywa
    "wola narodu".

    > No pozostali mieli alles w dupie. Skoro tak, to znaczy że przyjęli
    > postawę ,,cokolwiek nie wybierzecie, nam pasi''.

    Nie, nieprawda, tak krzycza ci co mowia "teraz kurwa my" pozostali pokazali,
    ze nie ma na kogo glosowac - jesli ty nie rozumiesz tego to o czym
    rozmawiamy? Widzisz, jak widac spoleczenstwo jest madre i nie glosuje na PO
    bo nie lubi PiS i odwrotnie, bo negatywny elektorat to glupi elektorat.

    > Oczywiście. Dopóki nie udowodnisz, że wyborcy nie dotarli do wyborów z
    > powodu stawianych im przeszkód, uważam, że nie dotarli z powodu własnego
    > wyboru, więc głosowali...

    Owszem, ze wlasnego wybopru ZBOJKOTOWALI wybory, czy nie powinno byc tak, ze
    wybory byly by wazne przy 51% frekwencji? Na kogo moglem glosowac? piS to PC
    znam ich rzady od 1989 roku, PO to dane UW-AWS i reszta KLDE, ZChn itp. tez
    popisali sie przez 18 lat, Samoobronie robia negatywna prase, SLD mnie
    wkurwilo, PSL odpoada bo oni jada po stolki w spolkach, i tez sa od 18
    lat... jedynie samoobrona jest od niedawna a reszta to te same mordy widze
    codziennie - wiec na kogo? Nie ma na kogo glosowac a negatywnie glosowac nie
    bede.

    > I dlatego zamiast zmienić wybrali tych co wybrali? Schizofrenia?

    Jak wyzej, po raz kolejny prosze naum sie odrozniac.

    > No brawo!

    Dzieki.

    > No tak... Kolejny Patryjota, co dla kraju zrobi wszystko -- łącznie z
    > wyjazdem :D

    Wiesz, patryjotyzmem sie nie najem - top po pierwsz\e, poza tym, patryjota
    nie oznacza, ze sie glosowalo na Kaczynskiego. Poza tym, tez jestem
    czlowiekiem i chce moje jedyne zycie przezyc w miare normalnych warunkach.

    > I co ich powstrzymuje? Czołgi przed lokalami wyborczymi? Fałszowanie
    > wyników? Cenzura?

    Brak kandydata. Powuiedz dlaczego od paru lat nie mozna zmienic ordynacji
    wyborczej by glosowac imiennie na osoby a nie na partie? Jak myslisz ile
    znanych mord od 18 lat poszlo by na emeryture? ja ci podpowiem, 99% sejmu
    bylo by zupelnie inne. Nigdy tego nie zrobia bo wiedza czym to grozi.
    Dlatego do tego dazono od dana by zrobic model monoplityczny, a nie
    demokratyczny, powiedz co ma wspolnego demokracja z tym, ze ja glosuje na
    pisowca z mojego regionu -jako przyklad- bo wiem, znam go ect. jak i tak on
    znajdzie sie na 6 miejscu i moj glos pojdzie np. na idiote i klamce ziobro?