  • Data: 2007-08-18 16:10:56
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie jest wystarczająco bezpieczna.

    Niby dlaczego? Bo wybucha?

    > BTW: Mi się bardziej podobały dawne pieniądze niż nowe i co? Też straciły
    > ważność.

    Co ma piernik do wiatraka?

    > Przylecieli z kosmosu i znaleźli się wot tak u władzy? A może naród ich
    > wybrał i odpowiadają narodowi? Tobie może nie odpowiadają, twoje prawo...
    > Ale ideą państwa i narodu demokratycznego jest wola większości. Większość
    > narodu pochwala obecną władzę. BA! Nie można nawet powiedzieć, że przez
    > pomyłkę, bo poparcie jest nadal ogromne. Do tej pory naród zmieniał zdanie
    > co wybory. A tu patrz... Wciąż mamy ogromne poparcie dla frakcji popisu.

    Przepraszam, ale z tego co pamietam, to narod zbojkotowal wybory bo
    wiekszosc 60% po prostu nie miala na kogo glosowac. PiS Po wybralo razem ok
    50% z 40% ktore poszlo, wiec prosze tu narodem nie rzucac. Ja wiem, ze ta
    wadza obecna tak sie chwali "Narod nas wybral" .... Wiesz w nowych wyborach
    bojkot siegnie juz nie 60% a cos okolo 65%-70% tez PiS -PO powiedza, ze ich
    narod wybral?
    Tak wiec idea wiekszosci -jak piszesz- byla calkowita zmiana ludzi wladzy.
    Jakos nie widze, by wybory uniewazniono?
    Tak wiec na drugi raz uwarzaj z ta "wiekszoscia".

    > Więc może po prostu Polska nie jest miejscem dla ciebie? Skoro lubisz UK,
    > może jedź do UK? Tutaj większość chce czegoś innego.

    Jestem w UK juz od dawna i naprawde w obecnym stanie nie zamierzam wracac do
    kraju. Co nie oznacza, ze los Polski jest mi obojetny. W Polsce wiekszosc
    jak juz ci napisalem chce zupelnie czegos innego.