  • Data: 2022-08-13 09:16:53
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym również, że za żadnym nie stoi głowny nurt danej religii i wręcz
    > te główne nurty zakazują terroryzmu.

    Co nie zmienia faktu że terroryzm motywowany religijnie istnieje i nawet
    jeśli chodzi o terroryzm islamski jest to chyba jeden z dmoinujących
    rodzajów terorryzmu (nie licząc terroryzmu państwowego). W birmie gówni
    przedstawiciele buddyzmu popierają politykę wobec rohingja, więc nawet
    jeśli są to rydzyki, to jest to głowny odłam birmińskiego buddyzmu.

    Wracając do tematu wątku - jaka jest reprezentacja birmańskiego buddyzmu? ;)

    > Istnieje. Tak na przyczepkę, ale istnieje.

    No tak na przyczepkę, że często jest dominujący:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!