  • Data: 2010-03-03 21:58:39
    Temat: Re: [OT] Jak sie placi za dom nie gotowka?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > No to na upartego można iść i uczestniczyć w tym potwierdzeniu w banku.
    > Ale to już trochę przesada moim zdaniem. Nabywca fałszujac czek wystawia
    > się p oprostu na proces karny.

    jak go znajdziesz.
    Co niektorych juz 60 lat szukaja i znalezc nie moga.

    > Wszak po stwierdzeniu w banku, ze czek
    > jest sfałszowany pokrzywdzony leci do prokuratury. Ta stosuje zastaw na
    > nieruchomości poprzez przepisy kpk i daje po garbie sprawcy. Nie
    > twierdzę, że oszustwo tu nie jest możliwe, tym nie mniej nie słyszałem o
    > czymś takim w praktyce. By coś takiego miało sens tzrebaby było tej
    > nieruchomości się pozbyć w kilka godzin, a to z kolei jest trudne z
    > uwagi na konieczność uprzedniego dokonania wpisu w księgach wieczystych.

    Bez problemu mozesz sprzedac mieszkanie dwa razy.
    Zanim ty z czekiem wyjdziesz od notariusza, inny akt notarialny bedzie
    lezal w sadzie. A tobie juz odmowia wpisu.
    Jest to ryzyko kupujacego wprawdzie, nie sprzedajacego.
    Po za przeprowadzeniem transakcji na miejscu w sekretariacie w sadzie,
    nie widze innej mozliwosci zabezpieczenie sie przed wałkiem, o ile tylko
    ktos bedzie chcial.