  • Data: 2010-03-03 21:39:15
    Temat: Re: [OT] Jak sie placi za dom nie gotowka?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmmibt$6js$25@inews.gazeta.pl...

    > isc z kupujacym do banku i obejrzec sobie czek wystawiony przez bank i
    > porownac z tym co sie dostalo. Potem prosto do notariusza.

    No to na upartego można iść i uczestniczyć w tym potwierdzeniu w banku. Ale
    to już trochę przesada moim zdaniem. Nabywca fałszujac czek wystawia się p
    oprostu na proces karny. Wszak po stwierdzeniu w banku, ze czek jest
    sfałszowany pokrzywdzony leci do prokuratury. Ta stosuje zastaw na
    nieruchomości poprzez przepisy kpk i daje po garbie sprawcy. Nie twierdzę,
    że oszustwo tu nie jest możliwe, tym nie mniej nie słyszałem o czymś takim
    w praktyce. By coś takiego miało sens tzrebaby było tej nieruchomości się
    pozbyć w kilka godzin, a to z kolei jest trudne z uwagi na konieczność
    uprzedniego dokonania wpisu w księgach wieczystych.