    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Date: Sun, 5 Dec 2004 00:38:05 +0100

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    news:coth3v$nsi$1@inews.gazeta.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > cytat:
    >
    > ">>>>> Dostałem info zwrotne od

    > Filtrują Cię na krajowych serwerach?
    > To dlatego piszesz przez Individual.NET ?
    > nn

    To masz jakieś historyczne dane. Tu sytuacja jest dynamiczna.
    Paru "dupków" obraziło się na mnie osobiście i bez powodu
    próbują mi utrudniać życie ale jak widzisz wycofują się
    bo odblokowali mi możliwość podpisywania się imieniem
    i nazwiskiem -- co niniejszym czynię.
    PS. faktem jest, że nie mogę wysyłać nic na newsy z własnego IP
    informacja jest na portalach a na serwerach NEWS jest niewidoczna
    a więc grupa TU =/= grupa TAM
    Edward Robak