  • Data: 2008-07-06 19:27:29
    Temat: Re: [OT]
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam sobie zrób, za trudne?

    I tak i nie. Skoro juz zrobiles to dlaczego ktos (w tym przypadku ja) ma
    "wywazac otwarte juz dzwi"?
    Chetnie, jak napisalem bym popatrzyl, ale robic na piechote czy poswiecic
    iles tam czasu na szukanie mi sie nie bardzo usmiecha. Dlatego napisalem bys
    podal skad masz te statystyki, ale skoro to tajemnica i jeszcze prawa
    autorskie sobie do tego dopiszesz, to sobie to wez i wsadz... wiesz gdzie?
    Grupy dyskusyjne maja za zadnie pomagac w rozwiazywaniu problemow, odpowiedz
    typu "zrob sobie sam", swiadczy jedynie o Tobie!
    Jak juz napisalem mi lataja te statystyki, chcialem z ciekawosci popatrzec i
    raczej nie planuje marnowac czasu na zbieranie tych danych.
    mam nadzieje, ze nstepnym razem zrozumiesz istote dzialania grup
    dyskusyjnych (tu sie nie przechwalmy co kto umie ale sie podaje sciezki jak
    to zrobic) i zrozumiesz tekst pisany to pogadamy.