  • Data: 2008-07-07 10:51:40
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:s569k5-dpo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "Marian" napisał, że nie używa lampy błyskowej.
    >
    > Ty stwierdziłeś, że kłamie albo chadza tylko na dzienne koncerty.
    >
    > (4 VII 2008 15:04)

    widzisz, mowilem ze nie rozumiesz tego co czytasz

    "ha ha ha
    i to jeszcze pewnie cyukajac foty na koncercie z twojego szpiegowskiego
    telefonu :)
    to moze oznaczac tylko dwie rzeczy,
    1 klamiesz,
    2 chodzisz tylko i wylacznie na dzienne koncerty"

    rozumiesz, czy mam ci wytlumaczyc ze calosc tyczyla sie aparatu wbudowanego
    w telefon. ktorym szanowny marian sie tak zachwyca, bo przeciez ma 3
    megapixele
    a moze twierdzisz ze z takiego "aparatu" po ciemku, bez swiatla i flesza,
    zrobisz fote na ktorej bedzie widac cos wiecej niz kolorowe plamy?