  • Data: 2008-02-24 05:57:32
    Temat: Re: OK wyjaśnię ale bez żalu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    l...@v...pl wrote:

    > Alimenty umowne płaciłem regularnie od urodzenia dziecka do nadal w kwocie 250
    > miesięcznie, jaką zażądała matka dziecka, oceniając zapotrzebowanie realne.

    a masz jakies dowody ze placiles?

    > Po upływie roku pozwała mnie do sądu nie uprzedzając o tym,

    nie musiala, sad cie powiadomil

    > że kwota 250 jaką
    > jej przekazuję jest niewysterczająca. W pozwie zażądała alimentów 800 pln / msc
    > dodatkowo kwoty 600 pln tytułem braki rzekomej mojej opieki oraz kwoty zaległych
    > alimentów !!!
    >
    > Pomijam przebieg postępowania sądowego, ale w trakcie Sąd ustalił, według
    > oświadczenia matki, że kwota całkowicie zabezpieczająca materialny byt dla
    > dziecka - bo to alimenty na dziecko - to uwaga 300 pln oceniając na dziś.
    >
    > Sąd nie przyjął moich argumentów że płaciłem alimenty 250 msc od urodzenia
    > dziecka

    jakich argumentów?
    sądowi są potrzebne dowody, a nie argumenty.

    > i robie to nadal i zasądził mi alimenty 400 pln od urodzenia dziecka nie
    > pomniejszając ich o dokonane wpłaty.
    > Matka dziecka wystąpiła do komornika o
    > egzekucję w pełnej wysokości zasądzonej kwoty czyli nie 400 - 250 x ilość
    > miesięcy ale w kwocie 400 * ilość miesięcy.
    >
    > Wyrok był ze stycznia, a komornik zajął mi już pensję za styczeń, więc raczej
    > nie siedział z założonymi rękami.

    skoro wyrok był ze stycznia i się uprawomocnił to oznacza, że rozprawa
    była dawno temu i miałeś sporo czasu na wykonanie wyroku sądu i
    wpłacenie tego co zasądzone. Potem należało sie odwoływać.

    W ten sposób zostałem bez grosza do życia, co
    > więcej matka nadal domaga się alimentów bieżących !!! Z innych paranoi
    > nadmieniam, że Sąd uznał, że zarabiam średnio 2000 netto a moja pensja to 1650
    > brutto, zasądził alimenty do 5 dnia każdego miesiąca, a pensje mam płatną 10
    > dnia, z góry skazując mnie na karne odsetki.

    cha cha cha cha.
    Sąd ci raczej zostawił odsetki, bo skoro pensję maszs 10 to do 5 masz 25
    dni żeby zapłacić.

    > Sąd zarzucił mi uchylanie sięod
    > obowiązku alimentacyjnego !!! pomimo że regulowałem na bieżąco kwoty 250
    > ustalone oraz kupowałem inne rzeczy dziecku, wózki, sanki, nosidełka, zabawki.
    > Uwaga Sąd przy ocenie nie wziął pod uwagę że matka zwracała część prezentów,
    > jakie ofiarowywałem mojemu dziecku. Płakać mi się chce w jakim my kraju żyjemy.

    Coś mi się wydaje, że raczej ubarwiasz to co piszesz.

    > Nadmieniam tylko, że matka podała w akcie urodzenia ojciec nieznany - po to aby
    > w MOPS otrzymać świadczenie, a potem pozwała mnie o ustalenie ojcostwa, bo
    > rzekomo się mu zapierałem :(
    >
    > Złożyłem apelację, ale postępowanie komornicze trwa :(
    >
    > Naprawdę jestem zrozpaczony, co pomyśli o mnie dziecko za naście lat jak
    > przeczyta pozew i wyrok.

    podejrzewam, że mu będzie zwisało.

    > Czy jeśli przedłożę u komornika dowody wpłat rat alimentacyjnych umownych może
    > cofnąć egzekucję w tym zakresie ?

    Nie. Komornik wykonuje wyrok sądu. Dowody wpłat należało przedstawiać w
    sądzie.

    > Mam blankiety przekazów na tę kwotę 250 pln
    > Niestety jednak matka dziecka kwestionuje że były to alimenty na dziecko - bo
    > nie napisałem na nich że są to alimenty :( na blankietach

    No to sorry. A co napisałeś?
    Wybacz jak piszesz na przelewach głupoty to sam sobie jesteś winien.
    Jak masz jeszcze czas i nie przespałeś sprawy to się odwołuj. Może
    trafisz na bardziej przyjaznego sędziego.