    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OFE - zabór mienia
    Date: Sat, 21 Dec 2013 21:00:37 +0100
    <l91uo2$d0u$1@node2.news.atman.pl>
    <52b4df0f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <52b57fde$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9496n$lhg$1@node2.news.atman.pl>
    <52b5ae4d$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <l94bhe$nr5$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l94jcr$t2u$2@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <l94l6c$1uj$1@node2.news.atman.pl>
    <52b5e1d2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <l94ret$8hu$2@node2.news.atman.pl>

    On 21.12.2013 20:50, Andrzej Lawa wrote:

    > Mając, powiedzmy, 1000-2000 luzu miesięcznie - ile i jakich
    > nieruchomości kupisz za to w ciągu roku? ;)

    Ale znasz takie powiedzonko - mierz sily na zamiary.

    2000 luzu miesiecznie przez 30 lat mozna kupic spore mieszkanie

    Majac 2000 luzu mozna ryzykowac 2000 na gieldzie. Albo nawet 1000.

    Majac 2000 luzu mozna chodzic na 1-2 szkolenia miesiecznie, lub na
    bardziej specjalistyczne co 2-3 miesiace.

    Majac 2000 luzu mozna splodzic drugie dziecko, wychowac je tak, zeby
    zapewnilo wsparcie na starosc.

    Majac 2000 luzu mozna kupic palete mysszek w chinach i sprzedawac je na
    allegro po niskiej cenie zarabiajac na tym

    No ale prawdziwy statystyczny POLAK brzydzi sie praca, i 2000 luzy wyda
    na rozrywke, wodke, fajki, zarcie, tablety i inne gowna zajmujace czas -
    po prostu przeje.

    Wkurwia mnie ten "niedasizm" i ta postawa "co mozna zrobic z 2000 luzu"

    Mozna wlozyc do skarpety i miec 12 tysiecy po roku. 60 po 5 latach. 360
    tysiecy po 30 latach!

    Wkladajac do banku na oszczednosciowe lokaty mozna po 30 latyach miec
    nie 300 tysiecy a 600 tysiecy

    Zakladajac ze pozyje sie 20 lat na emeryturze to ponad 30 tys rocznie!

    oto co mozna zrobic z luznymi 2 kaflami miesiecznie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx