  • Data: 2005-03-14 10:39:47
    Temat: Re: OC samochodu
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3/14/05 10:16 AM, Pan(i) SzerszeN napisał(a) :

    > wniosek jest prosty
    > nie zglaszac ;)
    > oc jest na samochod nie na kierowce, wiec w razie kolizji, oc dziala,
    > niezaleznie od tego kto prowadzil
    > tak samo jak stawka po kolizji idzie w gore

    Może i prosty ale ja np. wypełniając przed ubezpieczeniem (AC)
    ankietę musiałem zaznaczyć: "Samochód będą mogły prowadzić osoby
    z prawem jazdy poniżej 3 lat [TAK] [NIE]". No i zaznaczyłem
    że "tak" bo żona ma je od roku.
    Jestem na 100% przekonany, że w przypadku szkoda + żona
    za kierownicą odmówili by wypłaty odszkodowania.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl