  • 1. Data: 2005-03-11 14:56:40
    Temat: OC samochodu
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Mam takie pytanie - często jeżdzę samochodem mojej matki i ona zgłasza
    do ubezpieczalni, że ja także korzystam z jej samochodu, więc stawka
    idzie w górę. Zdarza mi się też czasem pożyczyć samochód ojca, ale on
    nic takiego nie zgłasza. Czy w przypadku kolizji ze mną jako kierującym
    samochodem ojca obejmuje mnie OC wykupione na ten samochód? Jeśli nie,
    to dlaczego przy zgłoszeniu mnie przez moją matkę stawka rośnie, skoro
    mogłaby tego po prostu nie zgłaszać?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2005-03-11 15:29:46
    Temat: Re: OC samochodu
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    <buraxta> napisał(a):

> [...]
    > samochodem ojca obejmuje mnie OC wykupione na ten samochód? Jeśli nie,
    > to dlaczego przy zgłoszeniu mnie przez moją matkę stawka rośnie, skoro

    Jaką firmę wybraliście, taką składkę płacicie... :-)

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 3. Data: 2005-03-14 09:16:17
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    <buraxta> napisał(a):
> [...]
    > samochodem ojca obejmuje mnie OC wykupione na ten samochód? Jeśli nie,
    > to dlaczego przy zgłoszeniu mnie przez moją matkę stawka rośnie, skoro

    wniosek jest prosty
    nie zglaszac ;)
    oc jest na samochod nie na kierowce, wiec w razie kolizji, oc dziala,
    niezaleznie od tego kto prowadzil
    tak samo jak stawka po kolizji idzie w gore

  • 4. Data: 2005-03-14 10:39:47
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 3/14/05 10:16 AM, Pan(i) SzerszeN napisał(a) :

> [...]
    > niezaleznie od tego kto prowadzil
    > tak samo jak stawka po kolizji idzie w gore

    Może i prosty ale ja np. wypełniając przed ubezpieczeniem (AC)
    ankietę musiałem zaznaczyć: "Samochód będą mogły prowadzić osoby
    z prawem jazdy poniżej 3 lat [TAK] [NIE]". No i zaznaczyłem
    że "tak" bo żona ma je od roku.
    Jestem na 100% przekonany, że w przypadku szkoda + żona
    za kierownicą odmówili by wypłaty odszkodowania.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 5. Data: 2005-03-14 13:09:14
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Kuba napisał(a):

    > Może i prosty ale ja np. wypełniając przed ubezpieczeniem (AC)

    ale mowa jest o oc, a nie ac a to zupelnie inna bajka