  • Data: 2004-02-11 17:32:49
    Temat: Re: OC rolnika ?
    Od: Filip K <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tiger napisał:

    > co ty bredzisz, jak nie masz ZUPEŁNIE o czymś pojęcia to nie zabieraj głosu,
    > sytuacja wygląda tak że jeżeli mamy doczynienia z siłą wyższą to w ogóle nie
    > ma odpowiedzialności tego rolnika, a jeżeli z jego winy to właśnie z jego
    > ubezpieczenia oc
    Ale zaraz zaraz, przypuscmy ze przybilem juz gotowy dach - lekka
    konstrukcja na dwa gwozdzie. I nagle ten dach poleci od zwyklego silnego
    wiatru i zniszczy cudze mienie, co w takim przypadku ?! Zdaje sie, ze to
    z mojej winy ten dach wiatr zerwal, poniewaz konstrukcja dachu, czy tez
    przymocowanie jego nie bylo w sposob prawidlowy, mam racje ?

    > to samo ma oczywiście również zastosowanie do innych sytuacji np. latających
    > drzew z terenu gospodarstwa
    TU sie zgodze, to jest sila wyzsza i np. nie z mojej winy drzewo moje
    wyrwal wiart i polecialo na mercedesa sasiada.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937