  • Data: 2004-02-14 00:02:14
    Temat: Re: OC rolnika ?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poprawka do info. Na dokumencie znajomego jest pieczątka "Urząd Miejski
    > **** Wydział Środowiska i Rolnictwa itd" , oraz na dole dokumentu : "
    > Kontrole bedą przeprowadzać uprawnieni pracownicy Urzędu Miejskiego we
    > ******, Wydział Środowiska i Rolnictwa.
    > Pełny skan dokumentu tutaj:
    > http://www.skynet.com.pl/~robol/skan.jpg

    Jak już Tiger napisał ubezpieczenie jest obowiązkowe. No ale mniejsza
    z tym czy jest czy nie jest obowiązkowe i tak niech lepiej się
    ubezpieczy, bo na znaczek na list (już nie mówiąc o ewentualnych
    karach) wyda więcej niż na to ubezpieczenie.
    Dowiedziałem się, że OC kosztuje ok. 1zł za hektar (postaram się to
    jeszcze potwierdzić), jak chcesz to mogę podesłać nazwę zakładu
    ubezpieczeń, w którym są takie stawki (jak już się na 100% upewnię).
    Aha, nie znam podstawy prawnej, ale podobno oc jest wymagane przy
    składaniu wniosku o dopłaty, zatem kolega i tak będzie musiał się
    ubezpieczyć, bo inaczej unijnej kasy nie dostanie :-)

    pozdrawiam
    Bremse