    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC poprzedniego właściciela
    Date: Tue, 13 Dec 2005 13:57:00 +0000

    asior napisał(a):
    > Dnia 13 gru 2005, agent(ka) maho nadał(a) wiadomość:

    > same pogmatwania:) a kto był wypisany na polise? chyba nie komis w takim
    > razie. w ogóle jeśli w dowodzie był poprzedni właśiciel, to powinieneś
    > dostać polisę wypisaną na tego właśnie właściciela. o ile wiem komisy
    > ubezpieczają krótkoterminowo, ale w przypadku przerejestrowania auta na
    > siebie (czyli odkupienia go - stając się kolejnym właścicielem).

    Po pierwsze, nie dostałem żadnej polisy, bo jak napisałem w pierwszym
    poście, poprzedni właściciel prawdopodobnie zapomniał jej wypowiedzieć,
    wobec czego sama mu się przedłużyła.

    Po drugie, komisy mogą (przynajmniej wg. ustawy) ubezpieczać na
    krótkoterminówki samochody które nie są ich własnością.

    pozdrav

    maHo