  • Data: 2005-12-13 19:40:09
    Temat: Re: OC poprzedniego właściciela
    Od: "asior" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 gru 2005, agent(ka) Artur Golanski nadał(a) wiadomość:

    > 1. Nie otrzymałeś umowy ubezp. OC od zbywcy, bo on jej nie miał, skoro
    > się automatycznie przedłużyła.

    zdanie jakieś nielogiczne (jak się przedłużyła to ją chyba miał). zbywcą
    nie był komis, bo w dowodzie nie był komis, więc ten co w dowodzie miał
    obowiązek przekazać panu maho polisę. skoro nie było, to należało się
    dowiedzieć *dlaczego* nie ma. to był podstawowy błąd przy zakupie auta i
    teraz wg mnie maho jest sam sobie winien

    > 2. Nie mogłeś wypowiedzieć umowy, tej do 10 maja, bo jej nie
    > zawierałeś, ani nie byłes w tym czasie właścicielem tego pojazdu.

    to że nie zawierał nie koliduje z tym, że nie mógł jej wypowiedzieć -
    art. 31 ust. 1

    > 3. Skoro komis wykupił nową umowę, to też dowód, że tamtą właściciel
    > wypowiedział, zresztą tylko on miał takie prawo.

    żaden dowód. maho ubezpieczył sobie tam gdzie chciał po zakupie auta i
    czy to dowód że poprzednia została wypowiedziana?

    > 4. Z punktu 3 wynika, ze nie mogłeś wiedzieć, że umowy poprzednik nie
    > wypowiedział.

    należało się dowiedzieć ( w swoim własnym dobrze pojętym interesie)

    --
    < asior >