  • Data: 2004-03-29 12:09:45
    Temat: Re: OC i udzial wlasny
    Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Mar 2004 13:39:19 +0200, KrzysiekPP <k...@o...pl>
    wrote:

    >Ciebie nie interesuje jaka on mial polise. Ty z nimi nie zawierales
    >umowy. Masz dostac calosc kosztow. Tak dokladnie trzeba im powiedziec.

    Taka tez byla moja pierwsza reakcja, na co uslyszalem, ze oni
    odpowiadaja zgodnie z warunkami w polisie - co w sumie tez jest
    logiczne.
    No nic, pozostaje zaczekac na rozliczenie od nich na papierze (i tam
    ma byc wyszczegolnione te brakujace 10% wraz z powodem, dlaczego tak
    jest) i wtedy ewentualnie bede jeszcze dzialal.
    Dzieki.

    u.