  • Data: 2012-04-11 13:30:52
    Temat: Re: OC, PZU - szanse na wygrana
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <jm3ni4$ec0$1@inews.gazeta.pl>, Ariusz <a...@g...pl>
    wrote:

    > Obiektywnie:
    > jeździłeś na rowerze może na skutek tej jazdy uszkodziłeś sobie to co
    > uszkodziłeś - nikt tego nie wie. Masz papiery od lekarza, że na skutek
    > wypadku, który miałeś 2 lata temu doznałeś tych obrażeń. Jak sam pisałeś
    > byłeś w między czasie diagnozowany. Zbierz dokumentację udaj się do
    > lekarza, a jeszcze lepiej do biegłego i niech ci wystawi opinię, że na
    > skutek potrącenia doszło do tego co masz. Od razu możesz skarżyć
    > lekarzy, którzy źle cię zdiagnozowali zaraz po wypadku. Piszesz, że pod
> [...]
    Jak mowie - po wypadku byly tylko pytania: 'co pana boli, co panu jest?'
    To ze raczej nic nie mialem zlamane - bylo raczej jasne.
    Wieczorem w szpitalu bylo podobnie. Zreszta nie zrobili mi RTG obu nog
    tylko tej ktora bardziej balala.
    W przypadku kolan - jedyna sensowna diagostyka jest rezonans magnetyczny
    a to kosztuje spore pieniadze - ok. 600-900zl od jednego kolana, wiec na
    poczatku nie chcialem anrazac sie na koszty... Zwlaszcza ze w PZU
    powiedziano mi ze to zawsze moge zrobic.

    TA