  • Data: 2007-08-15 10:14:24
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > jeśli już konieczne Ci jest jakieś narzędzie, z broni białej zdecydowanie
    > najlepiej sprawdza się pałka teleskopowa, tylko nie taka ze sprężyny, ale
    > solidna wykonana z rurek.

    ok, dzięki, jestem zainteresowany, proszę o więcej info!

    jak to wygląda? możesz dać jakis link, najlepiej ze zdjęciami?

    jeszcze raz wyrażę wątpliwości: aby taka pałka była skuteczna to musi być
    dość masywna i solidna. ale kiedy jest składana i ma się jeszcze do
    kieszeni zmieścić to jak te cechy ze soba pogodzić?

    poza tym, ile to kosztuje i gdzie to kupić?

    --
    Seryozha