  • Data: 2007-08-15 21:10:10
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:f9uqq4$ua8$1@news.onet.pl...

    > jak to wygląda? możesz dać jakis link, najlepiej ze zdjęciami?

    Wpisz w Google albo Allegro "pałka teleskopowa". Piewszych kilka linków
    (zaznaczam, ze nie zagęłbiałem się z przyczyn opisanych niżej:

    http://www.militaria.tm.pl/palki-281-1/
    http://www.bron.pl/search/bron_pl/obrona/produkty/pa
    lki-196
    http://www.militaria.pl/akcesoria_do_samoobrony/palk
    i_c281.xml

    > jeszcze raz wyrażę wątpliwości: aby taka pałka była skuteczna to musi być
    > dość masywna i solidna. ale kiedy jest składana i ma się jeszcze do
    > kieszeni zmieścić to jak te cechy ze soba pogodzić?

    1) Pałkę taką nosi się w kaburze na pasie, a nie w kieszeni. Bo dobra do
    kieszeni się nie zmieści faktycznie.

    2) Nie da sie pałki kupić prezez internmet. Idź do sklepu i po prostu
    pooglądaj kilka. Przeprowadź test polegający na kilkukrotnym rozłożeniu
    siła rozmachu i sparwdzeniu, czy: nie kiwa się, daje sie złożyć - ale z
    oporem.

    > poza tym, ile to kosztuje i gdzie to kupić?

    U mnie we wsi do nabycia s klepach z wiatrówkami, gazami obronnymi i
    naczyniami kuchennymi. W sieci jest tego mnóstwo, ale nie polecam w tym
    wyapdku tej drogi, bo nie da się sparwdzić na odległość.

    Poszykaj jeszcze w sklepach takich pałek z wmontowanym wewnątrz gazem
    obezwładniajacym. Też niezłe i proste rozwiązanie.

    Pezy okazji znalzłem teoretyczną podbudowę do jej użycia:
    http://www.fight-club.pl/art/4/Keibo_-_pa%C5%82ka_te
    leskopowa